Pokrajinska administracija finasira po ćitavoj Vojvodini uređenja zone centara...Skoknite do Bečeja da vidite kakvi su to radovi i koliko su koštali...Radi "batina" firma....čista praonica para...
Ko je poplocavao oko pozorista taj stvarno nije normalan. Nek kuci svoje dvoriste poploca plocicama ili mermerom.U potpunosti se slazem da ono ruglo gde su kafici,picerije u Modene treba srusiti ali izgraditi nesto drugo a ne trzni centar.Pa zar se ne radi jedan ogroman kod stadiona Vojvodine?Bolje bi bilo na mestu gde je sad futoska pijaca da tu izgrade trzni centar ili... s' tim da u prizemlju bude pijaca a gornji spratovi... masta moze svasta.
@SREMAC Kako bi se Canak, zuta banda, SNS idr. finansirali kad bi nesto uradili u tvom selu?Sve pare odlaze u N.Sad i to je rupa bez dna. Koliko ima da je zapoceta gradnja u ,,pokrajinskoj bolnici'' i nikad nije dovrseno.Beton onako stoji, propada, novac ulozen-bacen ali naravno ne njihov. Morate shvatiti da nikad nece pasti na pamet nekome da uradi nesto slicno u Vrscu itd. da ne bi narod morao prelaziti stotine kilometara da se leci. Pre ce baciti pare. Zivim na 5 km od centra i dobro poznajem novosadske parazite.
Kada cete u mom selu asvaltireti ulicu odvesti vodu sa zemljanog puta a svi se falite manastirom i belim majdanom pecinom nema ni svetla valda netreba a i moji novci idu u tu kasu sramota,kao da smo sugavi a novci su vam dobri koliko ste samo puni sebe i centra.Volim NS ali zivim u selu trebami svetlo na ulici i asvalt ima idrugih slela samo sto ih vi nevidite kao da niste ponikli iz nijednog sela.Hvala na razumevanju.
Ajte molim vas bacite pogled malo i na druge delove grada. Smilujte se i pogledajte Salajku. Pogledajte ruglo od nezavršenih radova na spajanju ulice Teodora Mandića i Temerinske. Pogledajte to blato, rupe.....u dužini od 100 m koje treba da uradite, pogledajte kojim putem treba da idemo da bi ušli u našu ulicu...preko Temerinskog mosta, pa polukružno na prvom semaforu,pa nazad opet preko mosta pa tek onda skretanje u T.Mandića. Dokle da čekamo!!?? Verujte već dosadilo je i meni već ovo silno pisanje i moljakanje, a poreski sam obveznik i redovno plaćam isti pa očekujem od grada uslugu za te novce.
Molim redakciju Portala021 da ako je zainteresovana dođe na lice mesta i napravi jedan prilog o nezavršenosti investicije iz 2008.godine u okviru koje je i spajanje kraka ulice Teodora Mandića sa Temerinskom ulicom.
U celoj ovoj priči da li će Dušan i Darko svoj deo posla odraditi stručno,savesno i pošteno ili će imati vajde ako proglase za naj projekat neku ideju koja je vezana za sadašnju vlast i njihove finansijere. Pa gospodo arhitekte ,samo vas gledamo.Već ste napravili jedan kiks sa rušenjem bloka u Železničkoj zarad nekog bezličnog arhitektonskog monstruma koji finansira prekodrinska bratija.Drugi kiks vam građani i stručna javnost ne smeju oprostiti.Zauvek ćete ući u istoriju N.Sada kao rušioci arhitektonskog nasleđa Novog Sada.Možda je vama svejedno ali kolo sreće se okreće...
Po meni je estetski i funkcionalno bolje resenje da se mileticev spomenik izmesti na mesto predvidjeno za fontanu a fontanu postaviti na sredinu trga.
Ujedno bi svi dobili priliku da uzivaju u njoj a ne samo gosti kafica buduceg trznog centra.
I ako moze fontana bez muzike. Bojim se da bi inace iz nje mogla "curiti" turbofolk muzika.
.
Vratiti tramvaje, izmestiti automobilski saobraćaj iz centra grada (ograničiti ga do Futoške pijace, Ben Akibe, ulice Modene), ozeleniti centar grada i napraviti od centra oazu za boravak građana a ne auto park.
Puno smo konkursa ispratili. Setimo se Trga Republike ako ne i dva konkursa samo za taj deo i to sa sasvim pristojnim pobednicima. Ali..
Pare su se oprale, a mi smo ostali sa ociscenom pijacom i klupom.
Ne trebaju nam konkursi ciji se rezultati vide 30 dana nakon odabira, a svetlost dana nikad ne docekaju. ljudi brzo zaboravljaju. Na svakih 6 godina se organizuje ovakav konkurs.
Da je Vucevic vodio racuna ko mu vodi finansije i ko je drzao 5.5 milijardi RSD po vidjenju umesto orocene kada je kamata bila 12% te 2012 i 2013 i 2014 imalo bi se para za vrtice a ne grade ni jedan.
Obecali za 2017 bulevar i novimost prema Sentandrejskom putu i NISTA. Cekaju izbore pa onda kao da krenu a nisu uradili realno nista sem 2 puta Partizansku ilicu sto su radili u mandatu.
Da se ne kradu po tenderima stotine hiljada evra grad bi bio bez grafita i bezbedan. Ali moraju se obezbediti deca i unucici i nikada dosta.
Jedino sto je realno potrebno centru grada jeste rekonstrukcija ili zamena mermera na Pozorisnom trgu, one rupe popunjavane asfaltom bas ocajno izgledaju.
Konacno! Novi Sad ima jedan od najneuredjnijih centralnih gradskih prostora i centralni trg sa obicnim betonom. Nadam se samo da ce zaista pobediti najbolje resenje koje ce izabrati strucni ljudi, a ne behaton, veze i korupcija.
Trzni centar i fontana - vrhunac kreativnosti SNS-a. Dalje sape od centra, vec ste ionako sve unistili. Ne bi skodilo malo protesta u centru da se ove nakaradne ideje ne bi realizovale.
Lično verujem da bi maksimalno ozeljenjavanje celog trga i okolnih ulica doprinelo njegovom lepšem izgledu. Trebalo bi saditi bujne i otporne trave, koje su zelene i zimi, dekorativno zimzeleno drveće, travnjake, dodati koju klupu, a zaboraviti na tržni centar. Imamo ih već i više no što nam treba...I naravno, posklanjati ono ruglo od štandova. Ako do njih baš drže, da ih premeste oko ulaza u opštinu ili u neki od opštinskih hodnika. Postaviti žardinjere na svaki stub i u njih puzavice raznih vrsta. Konačno napraviti malo hladovine, da se ne pržimo uvek na suncu.
Slažem se sa sugrađanima da se trotoari moraju popraviti, pošto smo zbog nehaja, dočekali da se sve raspada.
U ova obećanja uopšte ne verujem imajući u vidu šta je urađeno u tekućem mandatu ove vlasti. Bojim se da ćemo, možda, dobiti nove behatonske površine koje su se pokazale kao potpuni promašaj, ostaće Trg slobode kao jedan od najružnijih u državi (izuzimam jedino spomenik Svetozaru Miletiću) na kome se priređuju kojekakvi vašari, ostaće problem parkiranja u najvećem delu grada kakav ne postoji ni u jednom gradu u Srbiju, a kakve neprimerene fontane su u stanju da izgrade svedoci smo po postojećim, o zapuštenosti starih delova grada da i ne govorimo itd. Pokušao sam da se setim nečega što je učinjeno primereno gradu kakav je Novi Sad i pored sveg truda nisam uspeo da se setim.
Nadam se da će konačno da se ukloni najveće ruglo iz samog centra (zgrada preko puta tanurdžićeve palate , bivši Uzor) i bilo bi lepo da neko pokrene inicijativu da se vrate tranvaji u Novi Sad
Slažem se da treba vratiti barokni spomenik Svetom Trojstvu. Sigurno bi barem deo novih turista iz inostranstva došao u Novi Sad zbog njega. Pogledajte samo Prag, Budimpeštu... koliko oni imaju sačuvanih starih građevina i spomenika, a mi znamo samo uklanjati i rušiti!
Trifkovicev trg je ruglo u centru Novog Sada. Nekada je to bio lep trg sa parkom i klupama. Onda su stavili benzinsku pumpu, koja je sklonjena, pa autobusku stanicu, koja je, isto tako, sklonjena! Sada je tu parking! Bilo je ZIG-ovih konkursa za totalno resenje trga, cak su dobijene i donacije ali, nista se nije uradilo!? Trg treba da ima fontanu, bistu Kosti Trifkovicu, klupe, cvece, drvece....A sve po projektu nagradjenom na javnom konkursu!
Nigde ni rec o parkingu preko puta limanske pijace! A bio protest u utorak uvece u MZ. Dajte Grbavici malo zelenila,parkic. Vape deca za malo prostora , sve ode u solitere i parkinge. eeee Novi Sade tugo.
Po mom mišljenju, trebalo bi obnoviti barokni spomenik Svetom Trojstvu iz 1781. i postaviti ga ispred crkve imena Marijinog, gde je i pre stajao (koliko mi je poznato, spomenik još postoji, samo je 1947/8. uklonjen i odnesen na Telep). Tako je proteklih godina urađeno i u Subotici - subotički spomenik Svetom Trojstvu je obnovljen i vraćen na svoje pređašnje mesto :)
A potom obnoviti stari Dom Matice srpske (vidi se na slici dole),nekadašnje čitaonice, koja je sravnjena sa zemljom posle Drugog svetskog rata, pod apsurdnim izgovorom da je ulica previše uska i da je treba proširiti. Rekonstrukcija bi bila bolje rešenje nego zidati još jednu ogromnu zgradu, prekoputa Tanurdžićeve palate. Možda bi, u tom rekonstruisanom prostoru, mogao da zaživi još jedan gradski muzej, što bi, svakako, bilo veoma lepo. Pošto se 2021. godina bliži, Novi Sad bi trebao da dobije još jedan muzej. :)
Novosadski spomenik (iza kojeg je stari Dom Matice srpske)
http://www.nshronika.rs/wp-content/uploads/2015/10/Clipboard01.jpg
Subotički spomenik
https://maglocistac.rs/maglai-spomenik-svetog-trojstva-simbol-jedinstva-i-izgradnje-a-ne-rusenja-u-zajednici/
Ne bi loše bilo da ovi koji vode grad, krenu malo dalje od Riblje pijace, prema Podbari, pa da vide kako izgleda trotoar u Šumadijskoj, Stevana Milovanova, Žarka Vasiljevića, Dušana Vasiljeva. Vratove i noge da polome oni koji tamo žive, naročito uveče, osvetljenje nikakvo, trotoar pun rupa. I ovaj deo grada je valjda neki centar, ili se ovi što upravljaju gradom ne kreću dalje od Riblje pijace.
Od drugog svetskog rata do danas ništa lepo nije napravljeno ili uređeno u Novom Sad. Bolje da nista ne diraju i ostave za neka buduca možda bolja vremena.
Mene interesuje sledeće, ako imamo TC Bazar, TC New Nork, TC Pariski magacin, mnoštvo različitih radnji (cipele, patike, garderoba, knjižare, nakit, donji veš,...), pekara, kafea, restorana, .... u toku je gradnja Pupinove palate (poslovno-stambeni objekat), ... u toku je gradnja TC kod Spensa preko puta TC Merkator, ... šta će nama još jedan TC? Kolika je prosečna plata u NS?
Nedavno sam bila hospitalizovana u staroj drvenoj baraci koja se nalazi iza Betanije i smatra se delom Ginekološke bolnice..šteta što Vučević nije žensko pa da doživi taj "luksuz" lično..onda bi verovatno NAJPRE SRUŠIO TU RUINU I IZGRADIO PRAVU BOLNICU ZA SVOJE SUGRAĐANKE, umesto još jednog tržnog centra u situaciji kad već imamo tri poluprazna koji posluju nerentabilno..dakle, Vučeviću , obiđi drvenu baraku u kojoj leže tek operisane nesrećnice i doooobro razmisli na šta ćeš potrošiti novac svojih sugrađana...a mi ćemo pomno pratiti šta ćeš uraditi..za tvoje i dobro svih nas, iskrenp se nadam da ćeš znati da odabereš pravu stvar.
Samo vrte novce i ugradjuju se: preko nasih ledja a nasoj deci na dug, a sebi u dzep!
Sve lopov do lopova!
A mi cutimo i trpimo ZASTO ?
Hajde da pocistimo lopoce !
Nije mi jasno da nameravaju da ostave Trg galerija kao odvratni parking i deo Miroslava Antića od trga do Zrenjaninove sa oankvim trotoarom i ruševinama na uglu, u Vase Stajića 7 i kosturom Radničkog. Kao da te galerije i njihov prilaz nisu deo grada evropske kulture?
Generalni problem gradova u Srbiji je neodrzavanje objeakata posle njihove izgradnje, to je jedna od "sitnica" koje nas odvajaju od normalnog sveta . Tako vi imate zgrade sa kojih su pokradeni ili istruleli oluci, fasade u ruiniranom stanju predstavljaju opasnost po prolaznike, trotoari i ulice su razrovane jer je neko odlucio da se prikaci na kanalizaciju pa sve ostavio tako, behaton ploce se krune i propadaju ali ih niko ne menja,.. a za sve postoje zakoni ili propisi koji predvidjaju ko to odrzava, kako i koje su sankcije, postoje i sluzbe za odrzavanje ali problem je sto je u Srbiji rasulo, ne vec 5 nego zadnjih 30-35 godina, izgradilo se pre II svet.rata, 60-70-tih godina proslog veka i ostavilo da samo od sebe urusi. Niko ne vodi racuna o odrzavanju grada, Novi Sad je cak i otpisao firmu koja se brine o odrzavanju stambenih zgrada, hajde to i najmanje boli, prebacicemo lopticu na neku buducu vlast, buduca pokolenja.
Meni je vrhunski dokaz nebrige i rasula, slika sa nekog novinskog portala od pre neki dan, Pupinov most u Zemunu izgradjen pre koju godinu a vec danas se niko se ne brine o njemu, raubuju ga teski kamioni i ko stigne pa dok izdrzi necemo se setiti da ulozimo ni dinar u odrzavanje.
A da li treba da se sredjuje centar grada? Treba, ali treba ozbiljan urbanisticki konkurs, treba ljudi od struke da to odrade a ne Vucevic i njegova ekipa.
po meni je trg Slobode ok oko pozorista je lomatanje . Garazi nista ne fali bas je ok..Niko normalan ne bi gradio u NS bilo sta ispod zemlje od svojih para jer je skupo zbog podz voda i odrzavanja a od tudjih je već 2. stvar.Lapa je i ulica modene, bolje d se sa tim malo priceka jer je to puno para a nije neka velika korist.
Ne smetaju nista kucice na Trgu Slobode pa nekad je pored same katedrale bila zgrada apoteke a u Hajdelbergu su na katedralu NASLONJENE kućice za prodaju suvenira i slične robe koja se prodaje kod nas na trgu.
Trg nikad ružnije nije izgledao. Za početak bar ozeleniti centar grada. Sramota je da centar grada "krase" četiri kuglasta bagrema i ona zakržljala drvca zabodena u ogromne saksije. Kad vidim fotografije iz doba monarhije i vidim na njima park ispred gradske kuće duša me zaboli što smo dopustili da nam grad tako ružno izgleda. O širem centru grada da ne pričamo. Okolina Futoške pijace je dokaz kolika je beda zahvatila ovaj narod i naš grad.
Imam ja bolju ideju, ta sve te resurse i budzete potrose na resavanje problema parkinga na novoj detelinari. Ja kad god odem u centar parking mesto nadjem ali kad se vratim kuci imam veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeliki problem parkinga.
Koliko shvatam, najbolje je da ostane ispucali asfalt, razvaljene mermerne ploče i odvratna montažna garaža? Dajte da javimo Budimpešti, Pragu, Beču i ostalim "neuređenim" gradovima da urade isto.
Popločavanje centra nije čak ni samo pitanje estetike već bezbednosti. Pozorišni trg je odlično mesto da slomite nogu kad padne kiša ili da uganete nogu u nekoj rupi. Montažna garaža ruži centar i ometa saobraćaj jer vozila koja čekaju da uđu blokiraju jednu traku i autobusko stajalište. Ako je već neophodno obezbediti parking mesta (mada ja mislim i iskustva iz sveta pokazuju da je bolje rešenje kvalitetniji javni prevoz), izgraditi garažu sa normalnim ulazom na drugom mestu i arhitektonski je uklopiti u okolinu, a prostor iza Uspenske crkve pretvoriti u trg i ozeleniti ga jer u tom delu centra nigde nema hlada osim nekoliko stabala pored Uspenske crkve.
Inače, mislim sve najgore o vlasti SNS-a, ali uređenje pešačke zone je zaista neophodno. Naravno, može se diskutovati da li je neophodno da u Modeni bude tržni centar (a ne verujem da će to biti tržni centar, već kao i sada kombinacija kafića i pokoje prodavnice) ili koliko će sve koštati.
Nama treba, Betmen, Supermen, Spajdermen i "Isusmen" zajedno da Vojvodinu oslobodi od ovih čobana na vlasti. Zamislite da u Švajcarskoj ovako rade bez referenduma, da niko nepita narod i građane da li se slažu i dozvoljavaju ovakvu tuđu samovolju.
Pripremite se za veliku i finalnu berbu, dragi građani. Ćutali ste i ranije, niste u stanju da prekontrolišete tendere... a deca znaju da je svaki napumpan. Harače vas od Slobodana Miloševića do danas, smeju vam se u lice. Eto vam napredne neoliberalne demokratije. Logori su banje, šta vam decu čeka!
Trg je pretvoren u nekusnu pijacu i stečište nelegalne trgovine i prostakluka od kad je dozvoljeno postavljanje onih SMESNIH I JADNIH KUĆICA. Na šta liči taj trg?Da li je to unapredjenje i negovanje kulture i stvaralaštva ili je to udvaranje malogradjanštini ili nešto drugo?
podzemna garaza kod bivseg komiteta nije mogla zbog podzemnih voda, tako rece struka tada, onda se neki dan javise da se gradi podzemna iza banovine, koja se onda uopse gradi/planira jer jedna ce zvrjati prazna, a za pocetak uklonite onaj bordo mermer kostolomac
Šta se ložite, pa ovo je samo konkurs koji mora da se sprovede, jer je centar Novog Sad pod zaštitom...To je propisano Republičkim aktima...Ajde da vidimo, kakve ideje imaju stručnjaci za naš grad...
Ovo će biti još jedna idealna prilika da se još neki kralj nađe u centru grada. Srbovizovati Novi Sad i maksimalno ga pretvoriti u bastion srbofilije, jednostavno ubiti njegovu dušu...
Che
15.02.2018 • 12:25
Pa Vi sad opet nemojte izaci na izbore, neka Vam nista ne narusi komfor dzabalebaroskog sedenja pred REALITY programima i pijuckanja machiatto-a. Samo dajte ovim lopinama priliku da vladaju jos malo, samo jos jedan mandat, a onda ce Vasa deca ici u fabrike njihove dece, da motaju kablove za 200 evra, i ciste im bazene i parkove. Nisu oni stoka, treba da razmislite ko je...
--------------------
Odlično zapažanje! Ustvari je to, barem po mojem ličnom mišljenju, i bio cilj od starta komunistima. Još davno, kada je otimana imovina posle Drugog svetskog rata. Prvo pitajte starije o crvenim buržujima ili kako su ih zvali, a zatim ispitajte ko je čije dete od ovih političara i direktora za vreme moderne Jugoslavije i posle. Pa malo prostudirajte ko je vlasnik privatnog fakulteta ovog-onog, ko osnivač, ko suvlasnik. Iznenadićete se, ili ne?
Sve što je narod gradio zajednički, u akcijama, na najboljim lokacijama, nije građeno da ostane jednog dana narodu. Nego je to samo bila međufaza, jer je jedino na taj način moglo da se dođe do ove situacije. Sigurno nisu baš svi komunisti krivi, ali ja govorim za one koji su ekvivalent današnjim preletačima-glumcima kojima nije bitno koja je stranka, nego da se grabi i uzima.
Krajnji cilj je da, kako je čovek u komentaru napisao, vaša deca rade u fabrikama njihove dece i da čiste njihove vile i bazene. Neka varijanta jugoslovenskog crvenog buržujisanja, ali bez da vi imate onaj jugoslovenski komfor i sigurnost u životu.
Sunce ti labavo! Eto nama destrukcije Novog Sada po dobro proverenom SRS-SNS receptu. Setite se samo Mirevicevog Behatona.
Cega god se radikali dohvate kao graditelji sve se unisti jer nije njima do izgradnje nego do UGRADNJE!
A sta mislite da se malo smanje izivljavanja?
Uraditi bitno, naravno....
Svi znama da li nam je potreban jos jedan trzni centar u centru!?
Alo bre ljudi!!!!!
Danas na Trgu kod Miletica je bila slika Stbije!!!!!
Dajte novac da deca ne umiru!!!!
Manite se novih trznih centar!
Hehehehe... Dugo se niko nije ozbiljno ugradio u ozbiljne poduhvate... Vreme je za novi talas behatonizacije :)... Idemo, tenderi, komisije, ugovori... Milina...
Ugradjevinarstvo cveta :)
Ukloniti polovinu stolova od kafana. Nismo mi neki vašar otvorili u centru, mora svima biti dostupan. Ovako ne može da se prolazi ulicama...
Uz to, samo ne behaton....
Trzni centar? Ma nemoguće! Nego da li vi mislite da je ovom gradu potrebna samo jedna podzemna garaža? Nadam se da se ćete bar privući turiste sadržajem i lepotom.
Ja živim u Centru. Tu se najviše gradi, adaptira, doziđuje, prekraja, popravlja, restaurira... I sad ovo - odo, brate, na Čenej, tamo trč-trč pa kuća...
Pa Vi sad opet nemojte izaci na izbore, neka Vam nista ne narusi komfor dzabalebaroskog sedenja pred REALITY programima i pijuckanja machiatto-a. Samo dajte ovim lopinama priliku da vladaju jos malo, samo jos jedan mandat, a onda ce Vasa deca ici u fabrike njihove dece, da motaju kablove za 200 evra, i ciste im bazene i parkove. Nisu oni stoka, treba da razmislite ko je...
Šminka da se zaseni prostota! Ništa suštinski i funkcionalno! Još jedan parking manje! Kad se tome doda urbanistička bomba zvana Pupinova palata, bićemo pravi grad kulture!
Bez ideja, znanja i vizije!
Ko boga vas mole Novosadsni ispred ulaza Srpskog narodnog pozorista spavaju vam skitnice i mermer izlomljen sve to oterati i skloniti i izbetonirati to vam je najeftinije dali iko od nadleznih grada vidi to Kulturo 2021
Ok.
Mada, ja bih licno pre rekonstruisao kolovoz na bulevaru Oslobodjenja i bulevaru Jase Tomica, pa tek onda krenuo u lickanje centra.
Takodje, bulevar Kralja Petra nema trotoar uopste sa jedne strane ulice.
Sve u svemu, uvek sam za to da se odrzava i sredjuje, ali mislim da su prioriteti pogresni.
Pitanje broj 1: da li ce biti sredjena najruznija fasada u samom centru grada? Znate svi koja je
Pitanje broj 2: zasto niste napisali ko su ti radikali koji su mimo tendera stavili behaton, unistili centar grada i uklonili granitne kocke koje se na zapadu trazi kao zlato?
Na drugo pitanje cu ja odgovoriti : Pa Maja Gojkovic i Igor Mirovic, visoki funkcioneri SNSa, isti ti koju su osakatili Novi Sad.
Ja ne verujem. Nema para ni za šta, PDV na opremu za bebe, smanjene penzije, škole se raspadaju..... oni rekonstrujisu centar, dok taj centar generalno pristojno izgleda. Može bolje, uvek može sve da bude bolje, ali je stanje u državi i društvu (pogotovo društvu!) alarmantno loše. -->Oni rekonstruišu centar.
Mada, ovo se uklapa u ono: svi ti glupi i nebitni planovi, ali skupi, su to kako bi se pokupio novac od građana. U pitanju je mnogo materijala i zidanja, mnogo tendera i projektovanja, a šuraku ili kumu koji će to da radi ne treba škola za realizaciju. Platiće ljude da mu to odrade i pokupiti kajmak. Jedan ili više njih, ali je poenta novac. Cela poenta je taj "kajmak". Samo je "kajmak" bitan.
Eto moći ćemo da se šetamo po novim pločama ukrašenim novim žardinjerama.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U planu velika rekonstrukcija centra Novog Sada
Autor: Žarko Bogosavljević - zarko@021.rs
Novi Sad
•15.02.2018.
•13:56 > 11:18
Komentari 76
arhitekta
N.Sad
N.Sad
dado
B
Poštar
/
ne verujete, stvarno?
Murat
sremac
/
ipak se 90% vas oblaci tamo
SalajkaNS
Molim redakciju Portala021 da ako je zainteresovana dođe na lice mesta i napravi jedan prilog o nezavršenosti investicije iz 2008.godine u okviru koje je i spajanje kraka ulice Teodora Mandića sa Temerinskom ulicom.
Nervirach
NSCitizen
Uhmmm
Ujedno bi svi dobili priliku da uzivaju u njoj a ne samo gosti kafica buduceg trznog centra.
I ako moze fontana bez muzike. Bojim se da bi inace iz nje mogla "curiti" turbofolk muzika.
.
Kerefeke
Od svega predvidjenog najpre ce se sagraditi trzni centar. Vlasnik? Ili NJEGOV brat ili NJEGOV kolega preCednik iz banjaluke.
Da li ce posle toga jos sta biti radjeno videcemo. Sve je to samo paravan za trzni centar na toj lokaciji.
Miki
Mačor
Pawlle
Ljubago
Pare su se oprale, a mi smo ostali sa ociscenom pijacom i klupom.
Ne trebaju nam konkursi ciji se rezultati vide 30 dana nakon odabira, a svetlost dana nikad ne docekaju. ljudi brzo zaboravljaju. Na svakih 6 godina se organizuje ovakav konkurs.
Nebojša
Obecali za 2017 bulevar i novimost prema Sentandrejskom putu i NISTA. Cekaju izbore pa onda kao da krenu a nisu uradili realno nista sem 2 puta Partizansku ilicu sto su radili u mandatu.
Da se ne kradu po tenderima stotine hiljada evra grad bi bio bez grafita i bezbedan. Ali moraju se obezbediti deca i unucici i nikada dosta.
Beowulf
Zoka
rade
Bane
Cale
Vera
Slažem se sa sugrađanima da se trotoari moraju popraviti, pošto smo zbog nehaja, dočekali da se sve raspada.
Trostav
Sloba 53
Mislilac
markoni
Djuro
Novosadjanin
Neven
A potom obnoviti stari Dom Matice srpske (vidi se na slici dole),nekadašnje čitaonice, koja je sravnjena sa zemljom posle Drugog svetskog rata, pod apsurdnim izgovorom da je ulica previše uska i da je treba proširiti. Rekonstrukcija bi bila bolje rešenje nego zidati još jednu ogromnu zgradu, prekoputa Tanurdžićeve palate. Možda bi, u tom rekonstruisanom prostoru, mogao da zaživi još jedan gradski muzej, što bi, svakako, bilo veoma lepo. Pošto se 2021. godina bliži, Novi Sad bi trebao da dobije još jedan muzej. :)
Novosadski spomenik (iza kojeg je stari Dom Matice srpske)
http://www.nshronika.rs/wp-content/uploads/2015/10/Clipboard01.jpg
Subotički spomenik
https://maglocistac.rs/maglai-spomenik-svetog-trojstva-simbol-jedinstva-i-izgradnje-a-ne-rusenja-u-zajednici/
Novosađanka
sasa
taxxv
Neko
dr Petrovic
Sve lopov do lopova!
A mi cutimo i trpimo ZASTO ?
Hajde da pocistimo lopoce !
Bora
dijasporac
Meni je vrhunski dokaz nebrige i rasula, slika sa nekog novinskog portala od pre neki dan, Pupinov most u Zemunu izgradjen pre koju godinu a vec danas se niko se ne brine o njemu, raubuju ga teski kamioni i ko stigne pa dok izdrzi necemo se setiti da ulozimo ni dinar u odrzavanje.
A da li treba da se sredjuje centar grada? Treba, ali treba ozbiljan urbanisticki konkurs, treba ljudi od struke da to odrade a ne Vucevic i njegova ekipa.
stednja kriza je
Ne smetaju nista kucice na Trgu Slobode pa nekad je pored same katedrale bila zgrada apoteke a u Hajdelbergu su na katedralu NASLONJENE kućice za prodaju suvenira i slične robe koja se prodaje kod nas na trgu.
D
Sava
Vozach
pera
Babaroga
mile
Nikola
Popločavanje centra nije čak ni samo pitanje estetike već bezbednosti. Pozorišni trg je odlično mesto da slomite nogu kad padne kiša ili da uganete nogu u nekoj rupi. Montažna garaža ruži centar i ometa saobraćaj jer vozila koja čekaju da uđu blokiraju jednu traku i autobusko stajalište. Ako je već neophodno obezbediti parking mesta (mada ja mislim i iskustva iz sveta pokazuju da je bolje rešenje kvalitetniji javni prevoz), izgraditi garažu sa normalnim ulazom na drugom mestu i arhitektonski je uklopiti u okolinu, a prostor iza Uspenske crkve pretvoriti u trg i ozeleniti ga jer u tom delu centra nigde nema hlada osim nekoliko stabala pored Uspenske crkve.
Inače, mislim sve najgore o vlasti SNS-a, ali uređenje pešačke zone je zaista neophodno. Naravno, može se diskutovati da li je neophodno da u Modeni bude tržni centar (a ne verujem da će to biti tržni centar, već kao i sada kombinacija kafića i pokoje prodavnice) ili koliko će sve koštati.
VV
Talalaj
pjer 021
Libe De NS
deda
Nervirach
janko
Freunden
Stižemo na kraj
15.02.2018 • 12:25
Pa Vi sad opet nemojte izaci na izbore, neka Vam nista ne narusi komfor dzabalebaroskog sedenja pred REALITY programima i pijuckanja machiatto-a. Samo dajte ovim lopinama priliku da vladaju jos malo, samo jos jedan mandat, a onda ce Vasa deca ici u fabrike njihove dece, da motaju kablove za 200 evra, i ciste im bazene i parkove. Nisu oni stoka, treba da razmislite ko je...
--------------------
Odlično zapažanje! Ustvari je to, barem po mojem ličnom mišljenju, i bio cilj od starta komunistima. Još davno, kada je otimana imovina posle Drugog svetskog rata. Prvo pitajte starije o crvenim buržujima ili kako su ih zvali, a zatim ispitajte ko je čije dete od ovih političara i direktora za vreme moderne Jugoslavije i posle. Pa malo prostudirajte ko je vlasnik privatnog fakulteta ovog-onog, ko osnivač, ko suvlasnik. Iznenadićete se, ili ne?
Sve što je narod gradio zajednički, u akcijama, na najboljim lokacijama, nije građeno da ostane jednog dana narodu. Nego je to samo bila međufaza, jer je jedino na taj način moglo da se dođe do ove situacije. Sigurno nisu baš svi komunisti krivi, ali ja govorim za one koji su ekvivalent današnjim preletačima-glumcima kojima nije bitno koja je stranka, nego da se grabi i uzima.
Krajnji cilj je da, kako je čovek u komentaru napisao, vaša deca rade u fabrikama njihove dece i da čiste njihove vile i bazene. Neka varijanta jugoslovenskog crvenog buržujisanja, ali bez da vi imate onaj jugoslovenski komfor i sigurnost u životu.
Sremac
Cega god se radikali dohvate kao graditelji sve se unisti jer nije njima do izgradnje nego do UGRADNJE!
Musa kesedzija
Milica
Uraditi bitno, naravno....
Svi znama da li nam je potreban jos jedan trzni centar u centru!?
Alo bre ljudi!!!!!
Danas na Trgu kod Miletica je bila slika Stbije!!!!!
Dajte novac da deca ne umiru!!!!
Manite se novih trznih centar!
Talac
Ugradjevinarstvo cveta :)
samo ne
Uz to, samo ne behaton....
Mika
nebesky
Che
Pera
Bez ideja, znanja i vizije!
Ja
Biba
moze fontana
:/
Mada, ja bih licno pre rekonstruisao kolovoz na bulevaru Oslobodjenja i bulevaru Jase Tomica, pa tek onda krenuo u lickanje centra.
Takodje, bulevar Kralja Petra nema trotoar uopste sa jedne strane ulice.
Sve u svemu, uvek sam za to da se odrzava i sredjuje, ali mislim da su prioriteti pogresni.
BojaNS
Pitanje broj 2: zasto niste napisali ko su ti radikali koji su mimo tendera stavili behaton, unistili centar grada i uklonili granitne kocke koje se na zapadu trazi kao zlato?
Na drugo pitanje cu ja odgovoriti : Pa Maja Gojkovic i Igor Mirovic, visoki funkcioneri SNSa, isti ti koju su osakatili Novi Sad.
novosađanin
Sprdnja u Smrdiji
Mada, ovo se uklapa u ono: svi ti glupi i nebitni planovi, ali skupi, su to kako bi se pokupio novac od građana. U pitanju je mnogo materijala i zidanja, mnogo tendera i projektovanja, a šuraku ili kumu koji će to da radi ne treba škola za realizaciju. Platiće ljude da mu to odrade i pokupiti kajmak. Jedan ili više njih, ali je poenta novac. Cela poenta je taj "kajmak". Samo je "kajmak" bitan.
Eto moći ćemo da se šetamo po novim pločama ukrašenim novim žardinjerama.
/
prag zapocinje restauraciju karlovog mosta kamen po kamen koja ce trajati sledecih 20g
Socijalista
Narode plaćajte porez da im od čega da se... radi.
Nervirach
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H